Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Γίνε μαζί μου παιδί...

"Είναι μία κοινωνία έξω από την κοινωνία"
Αυτό είναι...
Μία κοινωνία όπου μπορείς να χρωματίζεις την κάθε σου μέρα, να βλέπεις παντού όμορφα παιδικά, αληθινά χαμόγελα, να χορεύεις, να τραγουδάς..
Να ξεχνάς τη σημαίνει άγχος, χρήματα, γκρίνια, μιζέρια..
Τους ξέρεις όλους, σε ξέρουν όλοι..
Έχεις φίλους. Λίγους και εκλεκτούς.
Είναι η φύση, είναι η ξεγνοιασιά και η ζωντάνια.
Γινόμαστε όλοι παιδιά.. Βάφουμε τα πρόσωπά μας και τα χέρια μας..
Κάθε μέρα είμαστε κάτι διαφορετικό.. Κάτι παιδικό, κάτι αστείο.

Νιώθουμε να ανήκουμε εκεί. Αυτός είναι ο τόπος που μας γαληνεύει, που μας ζωντανεύει, που μας κάνει δημιουργικούς , αληθινούς, δραστήριους.. Ο τόπος που "αράζουν" πολύχρωμα αερόστατα.
Είναι ο τόπος μας...








"Γίνε μαζί μου παιδί και ότι σου λείπει
εγώ θα τρέξω παντού για να το βρω..
Είναι η καρδιά μου ανοιχτή και σου ανήκει
Αν θες να αλλάξουμε απόψε ζωή
γίνε μαζί μου παιδί..."

αερικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου